Acrovision(アクロビジョン)
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グローバライズ
人気が出たアプリやモバイルゲーム、もっとたくさんの人たちに楽しんでもらいませんか?
アクロビジョンが提案するこれからのモバイルアプリ・ゲームの新しい形は、グローバル化・マルチプラットフォームです。自慢のアプリを世界に広めたい、あらゆるコミュニティに広めたい、そんなアプリ&モバイルゲームをお持ちの方、または作りたい方、アクロビジョンが必ずお役に立ってみせます!
In linguistics, meaning is what is expressed by the writer or speaker, and what is conveyed to the reader or listener, provided that they talk about the same thing (law of identity). In other words if the object and the name of the object and the concepts in their head are the same. But out of these three only two can be verified or falsified, namely the object itself, its referent (may be in different languages), the concepts are not. Hence the inferred from the objects and the concepts are expressed by words, phrases or sentences in semantics that are to be agreed on by the speakers. Clearly, this also calls for an agreement or synchronization of the other two elements, the concepts and the objects. Objects may be shown as pictures, and concepts may be defined by providing various verbal clues.
Meaning is inferred not only from the verbal form, but from the current context. It assumed that some intended meaning is present by the writer or speaker in pragmatics in the message, which is then interpreted in terms of the knowledge of the listener or reader. The knowledge of the audience will determine how much or what he/she understands from the message. Besides, the more he knows, the more options he has to see different senses to the messages. This does not mean that he is more prone to misunderstand the message than the one who is familiar with one sense only - which is the objective of all participants in a communication situation. But it may not be case, if they want to cover up the message before outsiders. They may even choose to use non-linguistic devices. Therefore the intent and the message of the sender of a malevolent practitioner (with respect to the outsiders, or the counter-interested parties) will remain ""cryptographic"", which means that it will be open to many interpretations so that the tracker may get lost in trying to figure out what the message is about. Human creativity (for bad causes as well) is unlimited.
グローバライズ
「自慢のアプリで世界に挑戦したい。世界の優れたアプリ・ゲームを日本で提供したい」
そんなあなたのお役に立てるのがアクロビジョンです。
私たちがお役に立てると断言できる理由は三つもあります。
一つ、ネイティブの翻訳者が、ユーザーの心をつかむキャッチな翻訳をご提供するから。
二つ、ゲームデバッグ専門会社と連携できるので、仕上がりを隅々までキッチリ検証できるから。
三つ、海外コンテンツビジネス市場に精通しているので、勝てる戦略をご提案できるから。
もし、あなたに海外モバイル市場への興味が少しでもおありなら――
「海外市場のニーズがよく解らない」「海外で効果的なマーケティング手法は?」「きちんと英語対応できるスタッフがいない」など、あなたの疑問・質問をぶつけていただくところから、お話しを始めましょう!
なぜなら、アクロビジョンのアプリ&ゲームのグローバライズ・ローカライズは、テキスト翻訳だけを提供するサービスではないからです。海外マーケティングに始まり、翻訳・検証、運用サポートまで一貫したサービスを提供する、そこまでやり遂げて、初めてあなたのお役に立てると信じています!
もちろん、翻訳の方も、アプリの使い方ができる限り簡単に理解できる、ゲームの豊かな世界観が表現できる、確かな仕上がりを心がけています。
グローバライズ
2010年に登場して以来、爆発的にシェアを伸しているスマートフォン。
この先すぐに携帯電話とシェアを逆転するともいわれているスマートフォンで、あなたのアプリ&ゲームの会員数やシェアをもっと増やしてみませんか?
これまで携帯アプリやモバイルゲームで、苦労して集めたユーザーや会員を、間もなく過去の遺物となるであろうガラパゴス携帯といっしょに置き去りには出来ません。スマートフォンには、APIのつなぎ替えなど比較的簡単な開発と翻訳で、あなたのアプリやゲームを海外向けに公開できるという開発環境のメリットまであるのです。
アクロビジョンは、あらゆるキャリアのガラパゴス携帯でアプリやゲームの開発を四年間続け、スマートフォンの誕生直後から『iphone・Androidアプリ』の企画・開発を進めてきました。スマートフォン市場のマーケティングから動作検証、運用サポートまで、かゆいところに手が届くサービスをお約束します!
グローバライズ
『mixi』や『Facebook』など様々なSNSが成功を収め、それぞれ数多くのユーザーを抱えている現在、あなたはご自分のアプリやゲームを、どれかひとつだけのコミュニティに提供していて満足でしょうか?
「自分たちのアプリやゲームを楽しんでもらえるコミュニティは他にもあるはずだ!」と、すぐに気付いた賢いあなたのお役に立つのがアクロビジョンです。
これまで『mixi』や『Gree』で提供していたガラパゴス携帯向けサービスをスマートフォン化。さらに『iphone』『Android』アプリに移植しましょう。さらに私たちに翻訳作業を任せてもらえれば――
『Facebook』を筆頭にした会員数が数千万人規模を誇る超巨大なコミュニティに、あなたのアプリやゲームを拡げていくことが出来るんです!
もし、あなたにスマートフォンや海外SNSについて少しでも興味があれば、ぜひ、あなたの希望やプランを聴かせてください。
開発実績、技術者
グローバライズ・ローカライズプロジェクト経験で培った技術を用いて、確かなサービスを提供いたします。
より高度なスキルとノウハウを駆使し、信頼性の高いアプリを開発いたします。
会社概要
会社名 | 株式会社アクロビジョン (英語表記 - Acrovision Inc) |
本社所在地 | 〒170-0013 東京都豊島区東池袋1丁目35-3 池袋センタービル 8階 |
資本金 | 3,000万円 |
URL | Webサイト :https://www.acrovision.jp/ |
連絡先 | Tel:03-6661-0912 |
特定労働派遣事業届出受理番号:特13-307809 有料職業紹介事業許可番号:13-ユ-303263 |
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