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グローバライズ
人気が出たアプリやモバイルゲーム、もっとたくさんの人たちに楽しんでもらいませんか?
アクロビジョンが提案するこれからのモバイルアプリ・ゲームの新しい形は、グローバル化・マルチプラットフォームです。自慢のアプリを世界に広めたい、あらゆるコミュニティに広めたい、そんなアプリ&モバイルゲームをお持ちの方、または作りたい方、アクロビジョンが必ずお役に立ってみせます!
Philip Gordon, in a recent article in Yale Global, states that “(as of 2004) a clear majority of Europeans believe that globalization can enrich their lives, while believing the European Union can help them take advantage of globalization’s benefits while shielding them from its negative effects.” [133] The main opposition consists of left-wing socialists, environmental groups, and right-wing nationalists.
Part of the reason for the difference in response to globalization in US and EU lies in the fact that workers in the US have been more strongly impacted by factors like automation and outsourcing than their European counterparts. Income Inequality in the US, for example, is now much higher than in the EU.[134] Gordon points out that workers in the EU feel less threatened by globalization. First, the job market in the EU is more stable than that of the US, and workers in the EU are less likely to accept wage cuts or loss of benefits. Second, social spending by governments in the EU is much higher than in the US. The situation is very different in the US, where there is a strong sense of individualism.[135]
In Japan, the debate takes a different form. According to Takenaka Heizo and Chida Ryokichi, there is a perception that the economy is “Small and Frail”, which seems ironic in a country that accounts for one-quarter of all production. However Japan is resource poor and must promote exports in order to import the raw materials it needs. Anxiety over their position has caused terms like internationalization and globalization to become part of everyday language in Japan. The Japanese accept that internationalization and globalization cannot be avoided. However, their resource dependency requires them to be as self-sufficient as possible in sectors like agriculture. Most discourse, therefore, centers on the notion of self-sufficiency.[136]
グローバライズ
「自慢のアプリで世界に挑戦したい。世界の優れたアプリ・ゲームを日本で提供したい」
そんなあなたのお役に立てるのがアクロビジョンです。
私たちがお役に立てると断言できる理由は三つもあります。
一つ、ネイティブの翻訳者が、ユーザーの心をつかむキャッチな翻訳をご提供するから。
二つ、ゲームデバッグ専門会社と連携できるので、仕上がりを隅々までキッチリ検証できるから。
三つ、海外コンテンツビジネス市場に精通しているので、勝てる戦略をご提案できるから。
もし、あなたに海外モバイル市場への興味が少しでもおありなら――
「海外市場のニーズがよく解らない」「海外で効果的なマーケティング手法は?」「きちんと英語対応できるスタッフがいない」など、あなたの疑問・質問をぶつけていただくところから、お話しを始めましょう!
なぜなら、アクロビジョンのアプリ&ゲームのグローバライズ・ローカライズは、テキスト翻訳だけを提供するサービスではないからです。海外マーケティングに始まり、翻訳・検証、運用サポートまで一貫したサービスを提供する、そこまでやり遂げて、初めてあなたのお役に立てると信じています!
もちろん、翻訳の方も、アプリの使い方ができる限り簡単に理解できる、ゲームの豊かな世界観が表現できる、確かな仕上がりを心がけています。
グローバライズ
2010年に登場して以来、爆発的にシェアを伸しているスマートフォン。
この先すぐに携帯電話とシェアを逆転するともいわれているスマートフォンで、あなたのアプリ&ゲームの会員数やシェアをもっと増やしてみませんか?
これまで携帯アプリやモバイルゲームで、苦労して集めたユーザーや会員を、間もなく過去の遺物となるであろうガラパゴス携帯といっしょに置き去りには出来ません。スマートフォンには、APIのつなぎ替えなど比較的簡単な開発と翻訳で、あなたのアプリやゲームを海外向けに公開できるという開発環境のメリットまであるのです。
アクロビジョンは、あらゆるキャリアのガラパゴス携帯でアプリやゲームの開発を四年間続け、スマートフォンの誕生直後から『iphone・Androidアプリ』の企画・開発を進めてきました。スマートフォン市場のマーケティングから動作検証、運用サポートまで、かゆいところに手が届くサービスをお約束します!
グローバライズ
『mixi』や『Facebook』など様々なSNSが成功を収め、それぞれ数多くのユーザーを抱えている現在、あなたはご自分のアプリやゲームを、どれかひとつだけのコミュニティに提供していて満足でしょうか?
「自分たちのアプリやゲームを楽しんでもらえるコミュニティは他にもあるはずだ!」と、すぐに気付いた賢いあなたのお役に立つのがアクロビジョンです。
これまで『mixi』や『Gree』で提供していたガラパゴス携帯向けサービスをスマートフォン化。さらに『iphone』『Android』アプリに移植しましょう。さらに私たちに翻訳作業を任せてもらえれば――
『Facebook』を筆頭にした会員数が数千万人規模を誇る超巨大なコミュニティに、あなたのアプリやゲームを拡げていくことが出来るんです!
もし、あなたにスマートフォンや海外SNSについて少しでも興味があれば、ぜひ、あなたの希望やプランを聴かせてください。
開発実績、技術者
グローバライズ・ローカライズプロジェクト経験で培った技術を用いて、確かなサービスを提供いたします。
より高度なスキルとノウハウを駆使し、信頼性の高いアプリを開発いたします。
会社概要
会社名 | 株式会社アクロビジョン (英語表記 - Acrovision Inc) |
本社所在地 | 〒170-0013 東京都豊島区東池袋1丁目35-3 池袋センタービル 8階 |
資本金 | 3,000万円 |
URL | Webサイト :https://www.acrovision.jp/ |
連絡先 | Tel:03-6661-0912 |
特定労働派遣事業届出受理番号:特13-307809 有料職業紹介事業許可番号:13-ユ-303263 |
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